7 Smoothie-uri nutritive, pentru fiecare zi a săptămânii

Smoothie-urile nutritive, pregătite din fructe, legume, cereale și nuci, reprezintă o variantă excelentă la micul dejun.

Acestea vă oferă numeroase vitamine încă de la prima oră a dimineții, astfel că vă veți simți mult mai energici, prevenind, totodată, numeroase afecțiuni.

De ce să optezi pentru un smoothie la micul dejun

Pe lângă faptul că se prepară extrem de ușor, având în vedere varietatea ingredientelor sănătoase folosite, smoothie-urile ne oferă o mulțime de beneficii asupra sănătății:

  • Ne ajută să simțim senzația de sațietate pentru o perioadă mai lungă de timp;
  • Contribuie la echilibrarea sistemului digestiv și îmbunătățesc tranzitul intestinal;
  • Stimulează îmbunătățirea aspectului unghiilor, părului și pielii;
  • Ajută la reducerea durerii și a inflamației;
  • Consolidează sistemul imunitar;
  • Au un conținut ridicat de antioxidanți, prevenind astfel procesul de îmbătrânire;

Pentru a te bucura de aceste beneficii, încearcă o varietate de combinații! Descoperă 7 recomandări de smoothie-uri nutritive, astfel încât în fiecare dimineață să te bucuri de același gust delicios, obținut însă din mixuri diferite!

  1. Măr, kiwi și chia

Acest mix este ideal pentru tratarea problemelor intestinale și combaterea constipației în mod natural.

În cazul în care mărul este organic, puteți include și coaja care este bogată în fibre.

Pentru ca semințele de chia să aibă un efect de laxativ, ar trebui să le lăsați să se înmoaie peste noapte și, pe lângă aceste 3 ingrediente, să adaugați și apă la smoothie.

  1. Avocado și cacao

O combinație excelentă pentru a obține un boost de energie care să te ajute să faci față provocărilor unei zile normale.

Mixul va fi unul cremos, gustos, recomandat indiferent de obiectivele tale privind greutatea corporală, deoarece are capacitatea de a echilibra grăsimile din organism.

Acest smoothie constituie o sursă excelentă de proteine și grăsimi sănătoase.

  1. Banană, ovăz și scorțișoară

O combinație plină de energie. Mai mult, aceasta ajută la echilibrarea sistemului digestiv, fiind ideală pentru persoanele care suferă de reflux de acid sau digestie lentă.

Bananele și ovăzul oferă textura cremoasă acestui smoothie, în timp ce scorțișoara oferă un plus de aromă.

  1. Ananas și pere

Ananasul și para sunt două fructe delicioase, dulci și reconfortante, care pot, de asemenea, să hidrateze corpul datorită conținutului ridicat de apă.

În același timp, ele ajută la combaterea retenției de apă.

  1. Papaya și prune uscate

Amestecul de papaya și prune uscate, care vor trebui lăsate la înmuiat peste noapte, produce o cremă, dulce și curativă, fantastică pentru tractul digestiv.

Dacă adăugați și niște semințe de papaya, atunci mixul este ideal și împotriva paraziților intestinali.

  1. Nucă de cocos și fructe de pădure

Nucile de cocos sunt bogate în grăsimi sănătoase, în timp ce fructele de pădure au proprietăți antioxidante. Acestea se combină perfect pentru a crea un smoothie delicios și curativ.

După gust, puteți adăuga și puțină ștevie sau miere, pentru a-l îndulci.

  1. Smochine, vanilie și lapte de orez

Acest smoothie cremos are un gust delicios, fiind benefic pentru sistemul digestiv. Aromele sale sunt simple, astfel că acesta va fi ușor de consumat chiar și de către persoanele care nu sunt obișnuite să consume smoothie-uri.

Dulceața și textura smochinelor proaspete (sau uscate, deși trebuie să fie înmuiate), combinate cu aroma extractului de vanilie și finețea laptelui de orez are ca rezultat un smoothie delicios pe care îl puteți consuma în orice moment al zilei.

Tu pentru ce alte combinații nutritive optezi? 🙂

0 Comentarii

Adauga un comentariu

KidsOut

KidsOut