Exerciții de flexibilitate în sarcină

Contrar credințelor, mișcarea în sarcină este chiar indicată. Nu numai că te ajută să te menții în formă, dar îți oferă și o stare de bine și te pregătește de venirea pe lume a micuțului membru. Iată câteva exerciții de  flexibilitate, recomandate în sarcină!

Mențineți fiecare poziție de întindere timp de 4-5 respirații lente și profunde. După exercițiu, repetați cu brațul sau cu piciorul opus.

Exercițiul 1

Poziție de început: în picioare sau așezat.

Mișcare: îndoiți capul și trunchiul ușor spre o parte până când simțiți o întindere a gâtului și a umerilor.

Exercițiu de flexibilitate

Exercițiu de flexibilitate

Exercițiul 2

Poziție de început: în picioare sau așezat.

Mișcare: cu ajutorul mâinii stângi, trageți brațul drept pentru a-l apropia de umărul opus.

Exercițiu de flexibilitate 2

Exercițiu de flexibilitate 2

Exercițiul 3

Poziție de început: în picioare sau așezat.

Mișcare: treceți degetele pe la spate și întindeți coatele împingând înainte toracele. Înclinați ușor trunchiul din înainte spre orizontală, apoi duceți mâinile spre sol. Profitați de acest exercițiu pentru a flexa genunchii ușor și pentru a mișca bazinul.

Exercițiu de flexibilitate 3

Exercițiu de flexibilitate 3

Exercițiile de flexibilitate recomandare în sarcină continuă pe pagina următoare!

0 Comentarii

Adauga un comentariu

KidsOut

KidsOut