Exerciții de flexibilitate în sarcină

Exerciții de flexibilitate în sarcină

Contrar credințelor, mișcarea în sarcină este chiar indicată. Nu numai că te ajută să te menții în formă, dar îți oferă și o stare de bine și te pregătește de venirea pe lume a micuțului membru. Iată câteva exerciții de  flexibilitate, recomandate în sarcină!

Mențineți fiecare poziție de întindere timp de 4-5 respirații lente și profunde. După exercițiu, repetați cu brațul sau cu piciorul opus.

Exercițiul 1

Poziție de început: în picioare sau așezat.

Mișcare: îndoiți capul și trunchiul ușor spre o parte până când simțiți o întindere a gâtului și a umerilor.

Exercițiu de flexibilitate

Exercițiu de flexibilitate

Exercițiul 2

Poziție de început: în picioare sau așezat.

Mișcare: cu ajutorul mâinii stângi, trageți brațul drept pentru a-l apropia de umărul opus.

Exercițiu de flexibilitate 2

Exercițiu de flexibilitate 2

Exercițiul 3

Poziție de început: în picioare sau așezat.

Mișcare: treceți degetele pe la spate și întindeți coatele împingând înainte toracele. Înclinați ușor trunchiul din înainte spre orizontală, apoi duceți mâinile spre sol. Profitați de acest exercițiu pentru a flexa genunchii ușor și pentru a mișca bazinul.

Exercițiu de flexibilitate 3

Exercițiu de flexibilitate 3

Exercițiile de flexibilitate recomandare în sarcină continuă pe pagina următoare!

[shareaholic app="share_buttons" id="26044356"]

0 Comentarii

Adauga un comentariu

KidsOut

KidsOut