Exerciții pentru abdomen în sarcină

Femeile însărcinate își pun tot felul de întrebări în timpul sarcinii: pot continua să fac exerciții pentru abdomen acum că sunt însărcinată? Răspunsul este unul afirmativ, așa că iată câteva exerciții utile în acest sens.

După naștere, înainte de a începe exerciții regulate pentru musculatură, consultați un medic sau o moașă pentru a vă asigura că acestea nu prezintă nicio contraindicație medicală pentru efort prea intens.

Exercițiul 1 abdomen

Exercițiul 1 abdomen

Exercițiul 1

Poziție de început: în patru labe, spatele drept.

Mișcare: contractați abdomenul și aduceți genunchiul drept spre umărul drept.

Exercițiul 2 abdomen

Exercițiul 2 abdomen

Exercițiul 2

Poziție de început: culcat pe o parte, sprijinit pe cot, picioarele lipite, genunchii flexați.

Mișcare: ridicați șoldurile în sus pentru a alungi bine genunchii, șoldurile, partea de sus a spatelui și capul. Mențineți poziția câteva secunde, apoi reveniți în poziția de început.

Variantă: pentru a crește  nivelul de dificultate, dezlipiți genunchii și rămâneți sprijiniți pe coate și pe picioare. Odată șoldurile ridicate, alinierea ar trebui să se facă de la picioare la cap.

Exercițiul 3 abdomen

Exercițiul 3 abdomen

Exercițiul 3

Poziție de început: culcată pe o parte, sprijinită pe cot, rezemată de perete, picioarele lipite. Mâna voastră de deasupra cuprinde burta, sprijinită de sol fiind, pentru a vă menține echilibrul.

Mișcare: menținându-le lipite, ridicați picioarele cât de sus puteți menținând genunchii, fesele și șoldurile bine aliniate. În timpul exercițiului, țineți brațele la spate sprijinite, de perete. Mențineți poziția timp de câteva secunde, apoi reveniți la poziția de început.

Exercițiul 4 abdomen

Exercițiul 4 abdomen

Exercițiul 4

Poziție de început: în picioare, picioarele puțin mai depărtate decât distanța șoldurilor, genunchii ușor flexați, spatele drept, mâinile pe șolduri.

Mișcare: contractați abdomenul, apoi duceți un șold spre o lateral, apoi spre în sus. Mențineți poziția timp de câteva secunde, apoi reveniți la poziția de început.

Variantă: exercițiul se poate face și din poziția așezat.

Exercițiul 5 abdomen

Exercițiul 5 abdomen

Exercițiul 5

Poziție de început: așezată în genunchi, brațele pe lângă corp.

Mișcare: contractați abdomenul, înclinați corpul spre înapoi, aproximativ 35 de grade. Mențineți poziția câteva secunde, apoi reveniți la poziția de început. Atenție să nu arcuiți spatele.

Variantă: pentru a crește nivelul de dificultate, ridicați brațele în prelungirea corpului în timp ce vă înclinați.

 

0 Comentarii

Adauga un comentariu

KidsOut

KidsOut