Recenzie Muzicanții din Bremen

Scenografie: Mihai Pastramagiu

Muzică: Ioan Gyuri Pascu

Coregrafie: Vava Stefanescu

Vârsta: Peste 3 ani

Durata: 60 min

Distribuție: Gabriel Apostol, Ioan Brancu, Andreea Ionescu, Marin Fagu, Daniela Ruxandra Mihai, George Simian, Adrian Alexandru Neculcea

Povestea se referă la patru animale (un cocoș, o pisică, un câine și un măgar) care, fiind bătrâni și devenind nefolositori, urmau să fie alungați de stăpânii lor. Rând pe rând, ele reușesc să fugă şi se întâlnesc întâmplător pe drum, iar la propunerea măgarului pornesc prin pădure spre Bremen, orașul care pentru ei înseamnă un nou început, drumul spre libertate. Obosiți și înfometați, ei decid să înnopteze în casa unor tâlhari. Cele patru animale reușesc să-i sperie pe hoți, urcându-se unul pe spatele celuilalt și cântând pe limba lor. Hoții fug din casă și lasă sălașul animalelor. În final, ajung la Bremen și visul lor de a deveni muzicanți se îndeplinește participând la un concurs pe care îl şi câștigă.

Impresiile cu privire la acest eveniment

Rezervarea biletelor am facut-o pe site-ul Teatrului Țăndărică. Este mult mai avantajos pentru că ai posibilitatea să îți alegi locurile în sală în funcție de disponibilitate. Recomandăm rezervarea din timp a biletelor, cel puțin cu 2 săptămâni înainte, asta dacă vă doriți să stați pe rândurile din față și să nu pățiți ca noi. Nu am avut norocul să mai găsim bilete chiar în primele rânduri și copilul s-a chinuit îngrozitor, pentru că la doar cei 3 ani ai lui, era dificil să vadă de părinții care stăteau pe rândurile din față, motiv pentru care fie a stat în picioare, fie l-am ținut în brațe ca să vadă și el ceva.

Ajunși acolo, am pătruns într-o sala recent renovată, frumos colorată și amenajată pentru cei mici, atmosfera fiind una foarte primitoare.

Am rămas plăcut impresionată și să observ că în incintă erau toalete foarte curate, amenajate cu vase WC și chiuvete pentru copii.

Privind spectacolul în sine, acesta este recomandat copiilor de peste 3 ani. În desfășurarea sa au domnit umorul, voia bună și notele muzicale. Cu aceste ingrediente, piesa i-a captat atenția băiețelului meu încă din primul moment și până la sfârșitul spectacolului.

Per ansamblu, am fost plăcut impresionată de ce am găsit acolo. Mai mult, m-a bucurat să observ o sală plină copii cu vârste între 3 și 7 ani, însoțiți de părinți.

Singurul dezavantaj a fost problema vizibilității despre care v-am povestit, iar dacă se va rezolva cumva, va fi ideal. În afară de acest inconvenient, vă recomandăm cu drag acest spectacol.

Ca recomandare, vă rugăm să țineți cont de intervalul de vârstă pentru care este recomandat evenimentul, întrucât copiii mai mici de această vârstă este posibil să se sperie din cauza întunericului de sală și chiar să se plictisească pentru că nu înțeleg nimic (au fost numeroase astfel de exemple). Totodată, din cauza vârstei, este posibil ca piticii să nu reușească să se concentreze pe întreaga durată a spectacolului, astfel că veți fi nevoiți să plecați și, deci, să dați banii aiurea pe bilete.

Pentru a vedea programul tuturor spectacolelor de la Teatrul Țăndărică, intrați AICI.