Tehnici de calmare a durerilor nașterii, cât mai naturale

Nașterea reprezintă un moment mult așteptat de către mame, dar și unul plin de frici, cel mai adesea cauzate de durerile nașterii, pe care unele femei par să nu le poată controla. Continuăm în cele ce urmează cu informații despre tehnicile de calmare a durerilor, pentru o naștere prin căi cât mai naturale.

Tehnicile de relaxare și de respirație

Teama de anxietate poate provoca tensiuni musculare care accentuează percepția asupra durerii. Tehnicile de relaxare pot crește senzația de calm și să vă distragă atenția de la durere.

O atmosferă calmă, călduroasă și intimă este un bun punct de plecare pentru a elimina durerea din timpul nașterii. De exemplu, este posibil să scădeți intensitatea luminii și să puneți o muzică calmă. Conform unor experți, adăugarea uleiurilor esențiale în apa de baie sau a uleiului de masaj sau aplicarea unei picături din acesta pe încheietura mâinii, pe arcada sprâncenelor, pe pernă sau pe o compresă, vă poate ameliora starea de bine și să vă reducă anxietatea și percepția asupra durerii.

Ca o completare a tehnicilor de relaxare, metodele de respirație – cum ar fi tehnica Lamaze – ar fi eficiente pentru diminuarea durerii și pentru creșterea satisfacției în raport cu nașterea. Respirațiile lente și profunde sunt cele mai indicate. Fiind mai degrabă conștiente decât automate, acestea favorizează relaxarea și asigură o bună oxigenare a bebelușului. Respirațiile rapide sunt de evitat, căci vă pot face exagerat de calmi.

Vă invităm să accesați pagina următoare pentru a descoperi rolul durerii, autohipnoza, masajele, acupresiunea și reflexologia.

0 Comentarii

Adauga un comentariu

KidsOut

KidsOut