Workshop Bullying- De ce se strică prieteniile?

Workshop Bullying- De ce se strică prieteniile?

Workshop Bullying- De ce se strică prieteniile? –  Cu toții auzim adesea discutându-se despre bullying și ne dorim ca proprii copii să nu fie implicați în acest fenomen, fie că vorbim despre rolul de victimă sau cel de agresor.
Pentru că, din păcate, trăim într-o lume imprevizibilă, apar următoarele intrebări:
Cum își dau seama că cineva din jurul lor este hărtuit?
În ce fel e potrivit să acționeze?
Ce pot face în cazul în care victimele sunt chiar ei?

Pornind de la ele, vă propunem un eveniment special dedicat bullying-ului, în care copiii cu vârste cuprinse între 4-6 ani, însoțiți de părinti, vor invăta prin metode creative și ludice cum să recunoască, cum să inteleagă și cum să se comporte în situațiile de acest gen, fie că sunt victime, martori sau, în mod involuntar, chiar agresori.

Totodată, vor fi abordate concepte precum: prejudecăti, discriminare, victimă, agresor, martor, într-o manieră de joc interactiv, ținând cont de nivelul de înțelegere și dezvoltare specifice vârstei.

Data: 28 aprilie
Ora: 16
Categorie de vârstă: 4-6 ani
Copil+Parinte
Mxm. 10 familii
Durata: 1 oră și jum
Costuri propuse: 70 lei/familie
Înscrieri: contact@ludotech.ro

Pe parcursul unei ore și jumătate, cei mici vor avea ocazia să interacționeze cu părintii în cadrul exercițiilor propuse, întrucât este vital să le transmitem viitorilor adulți că propriile lor atitudini și comportamente sunt susținute și modelate de către cele mai importante figuri din universul lor actual.

Vă invităm să luați parte la o experientă captivantă și plină de informații utile, menite să dezvolte abilitătile sociale ale copilului și gândirea critică, precum și inteligență emotională. Vă asteptăm cu entuziasm!

Ce ne propunem?
Creșterea nivelului de conștientizare a fenomenului de bullying.
Cunoașterea unor concepte simple precum: ce înseamnă bullying? Ce înseamnă victimă? Ce înseamnă agresor?
Facilitarea comunicării dintre copii și părinți
Gestionare non-agresivă a conflictelor în situații cotidiene și de interacțiune cu alți copii sau adulți

Traineri: Psih. Roxana Apostu și Miruna Cojocaru

Roxana Apostu:
Roxana Apostu este psiholog clinician autonom, cu o experientă de 4 ani în lucrul direct cu copiii, în ceea ce privește evaluarea, consilierea și intervenția psihologică. Iubește să lucreze alături de părinti și de copii în mod special, întrucât aceștia necesită mereu căutarea de metode creative de abordare și astfel munca devine o combinație între joc și psihologie, rezultatul fiind autentic cu fiecare copil întâlnit.

A lucrat timp de 3 ani de zile alături de copii ce prezintă tulburări pervazive de dezvoltare și integrare psiho-socială, iar în prezent lucrează ca psiholog la Centrul de Zi “Pinocchio” și ca formator în cadrul programului “Kids’ Choice” organizat de către Asociația Choice.

“Cred cu tărie că orice schimbare temeinică pornește de la educație și dacă vrei o schimbare semnificativă, trebuie să o faci de timpuriu, de aceea consider că munca alături de copii este foarte valoroasă!”

Miruna Cojocaru:

Miruna Cojocaru este absolventă a Facultătii de Psihologie și Științele Educației, formându-se ulterior în psihologie clinică și psihodiagnoză. A lucrat cu copiii care prezintă tulburări de spectru autist și, timp de trei ani, a participat ca animator socio-educativ la workshopuri destinate dezvoltării creativitătii celor mici. Experiența anterioară o motivează să caute noi provocări și să dezvolte metode eficiente de gestionare a problemelor cu care se confruntă copiii și părintii, în contexte sociale și familiale.

În prezent, urmează cursurile Facultătii Naționale de Arte din București și lucrează că formator în cadrul proiectului Kids’ Choice, organizat de Asociația Choice. Punctul forte în practica sa îl reprezintă aplicarea metodelor de lucru într-un mod creativ, menit să abordeze problemele delicate cu o mai mare usurintă și, totodată, să-i captiveze pe cei mici.

„Sunt de părere că generațiile actuale au mare nevoie de o educație alternativă, care să vină în sprijinul și completarea celei formale. Cred, mai presus de orice, că datoria noastră de adulți este să îi privim pe copii de la un nivel de egalitate și să le incurajăm creativitatea, gândirea critică și comportamentele asertive.”

[shareaholic app="share_buttons" id="26044356"]

0 Comentarii

Adauga un comentariu


KidsOut

KidsOut