7 Alimente friendly pentru pierderea în greutate

7 Alimente friendly pentru pierderea în greutate

Nu toate alimentele conțin același număr de calorii. Mai mult, acestea trec prin diferite căi metabolice în organism. Alimentele consumate pot avea anumite efecte asupra foamei, hormonilor și a numărului de calorii pe care le ardem, motiv pentru care trebuie să fim extrem de atenți la alegerea acestora. Iată câteva alimente friendly pentru pierderea în greutate sau pentru situația în care îți dorești să-ți menții kilogramele avute!

Alimente friendly dacă vrei să slăbești

  1. Ouă întregi. Deși a existat o perioadă în care au fost privite cu reticență din cauza conținutului ridicat de colesterol, studiile recente susțin consumul de ouă întregi.

Potrivit cercetărilor, acest aliment nu afectează în mod negativ colesterolul din sânge și nici nu provoacă atacuri de inimă. Vestea bună e că se numără printre acele alimente friendly pentru slăbit. Sunt bogate în proteine și grăsimi sănătoase, oferindu-ți senzația de sațietate cu foarte puține calorii.

  1. Legume cu frunze verzi. Printre acestea se numără spanacul, varza furajeră, sfecla elvețiană (mangold) și alte câteva înrudite cu acestea.

Cu un conținut scăzut de calorii, dar extrem de bogate în fibre, acestea sunt ideale de introdus în alimentație. Astfel de lume sunt numai bune de consumat dacă îți dorești să îndesești mesele, fără să crești numărul de calorii.

  1. Somonul. Peștele uleios precum somonul este extrem de sănătos. Este și extrem de sățios, astfel că te va ține departe de senzația de foame pentru câteva ore bune.

Somonul este bogat în proteine și grăsimi sănătoase, conținând și alți nutrienți esențiali. De asemenea, în general, peștele și fructele de mare sunt o sursă excelentă de iod. Acest nutrient este necesar pentru funcționarea corectă a tiroidei, care este importantă pentru menținerea optimă a metabolismului.

Somonul conține de asemenea acizi grași Omega-3, care s-a dovedit că stimulează reducerea inflamației, care este cunoscută că joacă un rol major în obezitate și afecțiuni metabolice. Macrou, păstrăv, sardine, hering și alte tipuri de pește uleios sunt, de asemenea, excelente.

  1. Legumele crucifere. Printre acestea se numără brocoli, conopida, varza și varza de bruxelles.

Ca și alte legume, și acestea sunt bogate în fibre și tind să fie extrem de sățioase. Totodată, acestea conțin și o cantitate însemnată de proteine, comparativ cu alte tipuri de legume. Pe lângă faptul că sunt ideale de introdus în dietă dacă îți dorești să slăbești, acestea au și alte proprietăți însemnate, conținând substanțe de combatere a cancerului.

  1. Carnea slabă de vită și pieptul de pui. Deși carnea prelucrată este nesănătoasă, studiile arată că carnea roșie neprelucrată nu crește riscul bolilor de inimă sau diabetului.

Totodată, carnea este un aliment friendly pentru pierderea în greutate, întrucât conține o cantitate ridicată de proteine.

Potrivit studiilor, creșterea aportului de proteine la 25-30% din totalul de calorii poate reduce pofta cu 60%. De asemenea, acest lucru contribuie și la reducerea dorinței la jumătate de a lua gustări noaptea târziu, determinând pierderea a circa jumătate de kilogram pe săptămână. Toate acestea doar dacă adaugi proteine în dietă.

Dacă aveți o dietă scăzută în carbohidrați, atunci puteți adăuga și carne grasă în dietă. În schimb, dacă dieta presupune o cantitate moderată spre mare de carbohidrați, atunci rezumați-vă la cărnurile slabe.

  1. Tonul este un alt aliment cu un conținut bogat de proteine, dar scăzut în calorii. Acesta este un pește slab, deci cantitatea de grăsimi conținută este extrem de mică.

Tonul este un aliment popular printre culturiști și modelele de fitness care sunt la dietă, deoarece este o metodă excelentă pentru a păstra numărul de calorii dorite, cu un aport extrem de scăzut de calorii și grăsimi.

Dacă vreți să măriți doar conținutul de proteine din dietă, atunci optați pentru tonul conservat în apă, nu în ulei.

  1. Brânza Cottage. În general lactatele sunt produse cu un conținut ridicat de proteine.

Din această categorie, un produs extrem de eficient este brânza cottage. Aceasta are un conținut ridicat de proteine, grăsimile și carbohidrații fiind într-o cantitate neglijabilă. Astfel, starea de sațietate va fi atinsă cu un număr relativ mic de calorii.

[shareaholic app="share_buttons" id="26044356"]

0 Comentarii

Adauga un comentariu

KidsOut

KidsOut