Consumul de struguri și beneficiile sale în rândul copiilor

Consumul de struguri și beneficiile sale în rândul copiilor

Consumul de struguri are numeroase beneficii indiferent de vârstă, astfel că nici nu e de mirare că strugurii reprezintă unele dintre cele mai cultivate fructe de pe planetă.

Disponibili în diverse varietăți, strugurii, datorită aspectului și dimensiunii, sunt fructe ușor de consumat și de copiii mai mici. De asemenea, aceștia sunt bogați în vitamine și minerale, astfel că reprezintă o gustare ideală, atât pentru școală, cât și pentru acasă.

Haideți să descoperim care sunt principalele beneficii pe care consumul de struguri le oferă, în special copiilor!

Ce beneficii are consumul de struguri în rândul copiilor

  1. Strugurii au un conținut ridicat de apă. Astfel, consumul acestora contribuie la hidratarea copiilor, ajutând de asemenea la reglarea mișcărilor intestinului.
  2. Strugurii au rol antiinflamator. Prin urmare, consumul de struguri contribuie la atenuarea simptomelor de alergie, cum ar fi ochii apoși sau nasul care curge.
  3. Strugurii reprezintă o sursă excelentă de vitamina C. O cană de struguri furnizează 16.3 miligrame de vitamina C. Copiii necesită zilnic o cantitate cuprinsă între 15 și 45 miligrame de vitamina C. Acesta este un nutrient definitoriu pentru dezvoltarea copiilor, stimulând creșterea și contribuind la repararea țesuturilor din organism.
  4. Strugurii sunt bogați în potasiu. Copiii, asemeni adulților, au nevoie de potasiu pentru funcționarea normală a inimii și pentru o digestie sănătoasă. Cantitatea de potasiu, de care copiii au nevoie într-o zi, oscilează între 1.000 și 2.000 de miligrame, în funcție de vârstă. O porție de struguri (un ciorchine mediu) oferă copiilor în jur de 290 de miligrame din acest nutrient.
  5. Strugurii sunt și o sursă de calciu. O porție de struguri furnizează 15 miligrame de calciu. Sigur că aceasta nu este suficientă pentru, întrucât un copil, în funcție de vârstă are nevoie între 500 și 1.300 miligrame de calciu. Acest nutrient este esențial pentru dezvoltarea copiilor, contribuind la creșterea oaselor și a dinților.

Alte beneficii ale strugurilor

  1. Vindecă migrenele. Sucul din struguri copți este o metodă excelentă de vindecare a migrenelor. Această modalitate de consum este recomandată dimineața, fără să mai adăugați apă suplimentară. Deși există o mulțime de cauze ale migrenelor, strugurii conțin atât de mulți antioxidanți, încât pot vindeca această afecțiune.
  2. Tratează constipația. Strugurii sunt clasificați ca alimente laxative, întrucât conțin acid organic, zahăr și celuloză. Astfel, aceștia ameliorează constipația cronică prin tonfierea mușchilor intestinali și a stomacului.
  3. Au proprietăți antibacteriene și antivirale, protejându-ne de infecții. Acestea prezintă proprietăți antivirale puternice împotriva virusului poliomielitei și a virusului herpes simplex. Studiile au arătat, de asemenea, că sucul de struguri poate ameliora infecțiile bacteriene din intestin, dar nu numai.
  4. Reduce oboseala. Acest beneficiu este posibil datorită conținutului bogat în minerale. Totuși, pentru a vă bucura de acest beneficiu, este recomandat consumul de struguri albi, nu roșii, întrucât aceștia din urmă pot scădea nivelul de fier din organism.

Recomandări de consum pentru struguri

Pe lângă faptul că pot fi consumați simplu, constituind o gustare pe cinste, strugurii sunt delicioși și în diverse combinații:

  • Adăugați-i în salata de fructe;
  • Serviți-i cu brânză. Această modalitate de servire stimulează asimilarea calciului în organism.
  • Utilizați-i drept garnitură pentru prăjituri de casă,;
  • Ideali în smoothie-uri pentru copii;
  • Delicioși drept garnitură pentru pulpele de pui. Descperă AICI rețeta!

Strugurii reprezintă un mix delicios de glucoză și fructoză. Energia din struguri durează mai mult, întrucât organismul are nevoie de ceva mai mult timp pentru a digera carbohidrații din struguri. Pe lângă potasiu, calciu și vitamina C pe care strugurii le conțin, coaja și semințele acestora sunt o sursă excelentă de antioxidanți. Datorită acestor nutrienți, strugurii sunt ideali de consumat, indiferent de vârstă.

[shareaholic app="share_buttons" id="26044356"]

0 Comentarii

Adauga un comentariu

KidsOut

KidsOut