Ce alimente să consumi pentru a reduce durerea de cap

Durerile de cap sunt destul de comune și pot fi extrem de incomode. Pentru a reduce durerea și pentru a împiedica să vă dea peste cap rutina zilnică, puteți consuma anumite alimente. În funcție de situație, acestea pot fie ameliora durerea de cap, fie preveni.

Privind cauzele unei dureri de cap, acestea pot fi multiple, variind de la stres la o dietă săracă. Persoanele care au renunțat recent la fumat sau consumă multă cofeină sunt, de asemenea, predispuse la dureri de cap.

Vestea bună este că, dacă nu doriți să luați medicamente, există și alte opțiuni. Spre exemplu, compozițiile chimice ale anumitor alimente pot funcționa la fel de bine!

Iată câteva recomandări!

  • Quinoa

Durerile de cap sunt, de obicei, legate de nivelurile scăzute de magneziu. Acestea apar pentru că atunci când nivelurile de magneziu nu sunt în limite normale, vasele de sânge se slăbesc și nu își pot îndeplini rolul.

În consecință, nervii nu se vor putea relaxa. Astfel,  este momentul să optați pentru alimente bogate în magneziu, iar quinoa este o opțiune excelentă.

  • Castravete

Castraveții sunt 95% apă, fiind perfecți pentru hidratarea corpului. Prin urmare, aceștia au puterea de a vă îmbunătăți în mod semnificativ starea, ameliorând durerea de cap.

  • Pepene verde

Pepenele verde este un alt fruct care conține foarte multă apă, ceea ce îl face un aliment ideal pentru a contracara deshidratarea. De asemenea, acesta este bogat în magneziu și potasiu, substanțe nutritive care constituie o armă excelentă împotriva unei dureri de cap.

  • Cartofi

Datorită conținutului bogat în potasiu, aceștia reprezintă o variantă excelentă de consum, pentru a contracara durerea de cap.

Atenție, totuși, la modalitatea de consum! Deși preferați cartofii prăjiți, aceștia nu sunt cea mai bună variantă. Optați mai degrabă pentru cartofii copți la cuptor, cu tot cu coajă.

  • Banane

Asemeni cartofilor, și bananele conțin cantități semnificative de potasiu și magneziu. Această combinație transformă bananele într-o variantă numai bună de consum atunci când intervin durerile de cap.

  • Ananas

Acest fruct este consacrat pentru conținerea unei enzime naturale, cunoscute sub denumirea de bromelaină. Aceasta, printre altele, reprezintă un agent antiinflamator puternic care poate reduce durerea şi umflăturile, favorizând refacerea ţesuturilor.

  • Ceai de mentă

Ceaiul de mentă acționează ca un vasodilatator. Prin urmare, acesta va ajuta la încetinirea fluxului sanguin și vă va relaxa imediat nervii. De acest beneficiu vă puteți bucura atât prin consumul de ceai de mentă, cât și prin utilizarea externă. Puneți două picături de ulei esențial de mentă pe tâmple și masați ușor. Acest lucru va atenua durerea și vă va „limpezi” capul.

  • Spanac

Există multe cauze ale durerii de cap. Modificările hormonale sunt una dintre ele, iar riboflavina găsită în spanac poate ajuta la restabilirea echilibrului și, prin urmare, vă va oferi o ameliorare a durerii de cap. Majoritatea tipurilor de legume verzi vor avea același efect ca și spanacul.

  • Migdale

Migdalele conțin niveluri ridicate de acid salicilic, aspect care le face să fie la fel de eficace precum aspirina. Sunt o alternativă excelentă pentru cei care vor să scape de durerile lor de cap fără a lua medicamente.

  • Pește

Peștele este bogat în acizi grași omega 3. Somonul, tonul și sardinele conțin cantități deosebit de mari. Datorită proprietăților lor antiinflamatorii, acestea sunt o altă alternativă bună pentru ameliorarea durerii de cap.

  • Salata verde

În Evul Mediu, salata era folosită ca un sedativ natural, efectele ei fiind comparabile cu cele ale opiului. De-a lungul timpului, consumul de salată verde a fost normalizat până la punctul în care am ajuns să uităm de acest beneficu major. Cu toate acestea, dacă vă doare capul, remediul poate fi o porție de salată verde.

0 Comentarii

Adauga un comentariu

KidsOut

KidsOut