Încă nu ai încercat? Uite ce beneficii îți oferă Indoor Cycling!

Indoor Cycling (Spinning) reprezintă o experiență extrem de complexă și completă pentru toți practicanții acestui sport.

Deși este vorba de mișcare indoor, care, poate te-ai gândi că nu este la fel de revigorantă ca cea în aer liber, clasele de Spinning te pot face să treci printr-o adevărată aventură. Și de asta se ocupă instructorii prin muzica aleasă și susținerea oferită. Spre exemplu, timp de 5 minute asculți muzică super ritmată, durată pe care vei pedala cât de repede poți, apoi va urma o melodie lentă, perioadă în care pedalezi încet și îți poți trage sufletul. Pe lângă stările și emoțiile modelate cu ajutorul muzicii, unii instructori apelează și la imagini, astfel că pedalatul te va purta pe diferite zone ale Globului.

Pe lângă faptul că este extrem de antrenant din punct de vedere emoțional, Indoor Cycling are și alte beneficii. Iată care sunt acestea!

Beneficii ale Indoor Cycling

  1. Nu ai nevoie de echipament adecvat!

Cele mai multe clase de Indoor Cycling sunt echipate cu biciclete staționare moderne, care sunt complet personalizabile. Scaunul și ghidonul pot fi ajustate astfel încât să se potrivească picioarelor și brațelor de orice dimensiune. De asemenea, puteți controla tensiunea sau rezistența, în funcție de nivelul de fitness și de cât de dificil doriți să fie antrenamentul.

  1. Clasele sunt ghidate de un instructor!

Cursurile de ciclism interior sunt conduse de instructori calificați. Astfel, nu trebuie să te gândești tu dinainte la un model de antrenament. Singurul lucru pe care trebuie să-l faci, e să te prezinți, iar de restul va avea grijă instructorul.

  1. Poate fi practicat indiferent de vreme!

Datorită faptului că este practicat indoor, acest tip de sport nu este influențat de vreme. Deci, poți savura beneficiile ciclismului, indiferent de sezon.

  1. Este un sport motivant!

Pe lângă rolul instructorului în această direcție, beneficii notabile are și faptul că este practicat în grup. Astfel, văzând că vecinul trage tare și curg apele de pe el, cu siguranță te va mustra conștiința, dacă nu încerci să pedalezi cât poți tu de mult.

  1. Nivelul intensității este foarte crescut!

Spinning reprezintă un tip de mișcare extrem de intens. Ritmul cardiac va crește și va rămâne ridicat timp de 45-60 de minute. Vor fi momente scurte de pedalare mai lentă, dar cea mai mare parte a clasei va fi muncă constantă.

  1. O metodă excelentă de a arde calorii!

Multe astfel de biciclete sunt dotate cu monitoare de ritm cardiac, astfel încât să puteți măsura ritmul pentru a vă asigura că vă aflați în zona optimă de ardere a grăsimilor. Într-o cursă de 60 de minute, aveți potențialul de a arde 500 de calorii. Deci, vreți să vă (re)intrați în formă, Cycling Indoor este o variantă excelentă!

  1. Crește rezistența musculară!

Clasele de Indoor Cycling te ajută să-ți extinzi rezistenţa musculară la membrele inferioare, stimulând întărirea oaselor şi articulaţiilor. În caz că te gândești că prea mult ciclism îți va dezvolta în exces mușchii picioarelor, poţi să stai liniştit pentru că nu se va întâmpla acest lucru.

  1. Antrenează și alte grupe de mușchi, în afară de ale picioarelor!

Mușchii din partea superioară a corpului sunt folosiți în principal pentru susținere și stabilizare. Totuși, Cycling Indoor reprezintă un antrenament excelent și pentru mușchii abdominali, mușchii brațelor, piepti și umeri, mușchii spatelui.

  1. Presiune mică asupra genunchilor!

Spinningul exercită o presiune mult mai mică asupra genunchilor și picioarelor decât alte alternative cardio tradiționale. Astfel, știind că șansele de accidentare sunt extrem de mici, vă puteți focusa pe antrenament și rezultate, fără a vă teme de eventuale răniri.

  1. Poate fi practicat indiferent de vârstă sau nivel de antrenament!

Nivelul de pregătire fizică, vârsta sau greutatea nu sunt un impediment în practicarea acestui sport!

  1. Stimulează consolidarea mentalului!

Clasele de spinning îți oferă acea atitudine de „pot să fac acest lucru”. Când pedalezi, întâmpini zile bune și zile mai puțin bune, exact ca în practicarea oricărui sport. Important este să nu renunți și să duci la bun sfârșit rutina de spinning. Această auto-disciplină mentală practicată în timpul claselor de indoor-cycling, poate fi ușor transferată și utilizată în alte domenii le vieții, care implică încredere și autocontrol.

Arderea caloriilor și obținerea unui bun antrenament cardiovascular nu trebuie să fie o experiență plictisitoare. După cum am observat Indoor Cycling ne oferă o altfel de experiență și, mai mult decât atât, poate fi practicat fără probleme, indiferent de sezon!

 

0 Comentarii

Adauga un comentariu

KidsOut

KidsOut